Minggu ni adalah minggu yang sangat menggumbirakan..
Salah satu sebabnya..hadiah 2 giveaway yang mama balqis masuk dah sampai..
First giveaway from
miela77 -CONTEST MIELA77 AKSI BABY BERCD'ING . Contest yang ni mama balqis dapat jd peserta bertuah (peserta pertama).
Dapat 2 item..
washing bagdan special from miela77..

Tanda kenangan tulisannya: Pemenang Bertuah Contest aksi ber'CD'ing mielashoppesUKER SGT2..TQ..
Hadiah Giveaway yang kedua diterima semalam from
Baby Snowdrop -Menang Lucky Draw Januari. Hadiahnye ring sling color ijau.. Balik semalam sempat posing ngn ring sling tu..
Tul ker camtu pakainye.. firstime nih..
Balqis sronok lak..teruja mcm mama jgk..
papa geleng kepala tengok telatah 2 beranak nih..
Canteekk colornye...
tq baby snowdrop..Mama balqis tersenyum simpul jer.. hikhikhik.. terima kasih semua yea..
love it!!!