Memaparkan catatan dengan label winner. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label winner. Papar semua catatan

Isnin, 28 Mac 2011

Rezeki balqis.. contest ANAKKU SAYANG, ANAKKU RIANG with LITTLE FINGERS


result contest dah kuar.. yang gumbirenye balqis antara pemenangnya.. dapat no.4..
alhamdulillah.. tq byk2 e.b..
nak tgk result penuh..leh jenguk2 blog e.b nie..


4th place





Isnin, 14 Mac 2011

Dah terima Hdiah "splendid surprise GA !!!!!"

Entry ni memang lewat.. sebenarnya dah seminggu lebih mama terima hadiah dr musnida bakery. hadiah giveaway anjuran belog nur & musnida bakery.. syok sgt dapat hadiah mug yg cantekk nie.. tq so much dear!!


kotak yg canteekkk!!!


love!!!



Jumaat, 25 Februari 2011

Hadiah visitor no.31599

Baru jer tadi terima hadiah visitor no.31599 kat blog Queen Anezz.
tinkiu byk2.. ader 2 org yg dpt visitor 31599. tak tau la camner leh jd camtu..
Hadiahnye ialah...

........

....

..

.

Novel hokey... suker..suker...

tak sabar nak baca dah nie...

Khamis, 10 Februari 2011

Hadiah dr LiveLife

Semalam terima satu sampul dari pakcik posmen..tertanya-tanya jugak sampul apakah ituwww?
..........
.......

....dari karangkraf

dalamnya..
...
..
.

oh.. mama pun dah lupe contest nie. last year ader join dari majalah sri dewi & keluarga
"Peraduan Penawar Semulajadi untuk tidur berkualiti bersama Rilax ZZZ. tak sangka lak salah seorang pemenang.. anyway tq so much penganjur..
hadiahnye produk Rilax zzz..


siap ader reben2 lagi..


Isnin, 7 Februari 2011

Mama Balqis Antara yg bertuah- splendid surprise GA

Keputusan Giveaway belog.nur dah kuar.. and..resultnye... mama balqis salah seorang yang bertuah dapat cabutan tu..

dan pemenangnya ialah
..........
.....
...
.


41. http://aqis090209.blogspot.com


Hadiahnye..jeng..jeng..jeng..
coklat+ hadiah tambahan teddy bear & mug.
tq penganjur & penaja..

ni jadi hadiah sempena beday aqis - 9/2/2011



Selasa, 30 November 2010

MOBS GIVEAWAY..

And the winner for our Giveaway #7 is .....


*DRUM ROLL*
http://www.backtobasicstoys.com/images/6494.jpg


hanie_1881[at]yahoo[dot]com

hehehe.. alhamdulillah...menang.. nantikan hadiahnye..

tq MOBS

muahmuahmuahhh..







Khamis, 25 Mac 2010

Hadiah Giveaway dah sampai..

Minggu ni adalah minggu yang sangat menggumbirakan..
Salah satu sebabnya..hadiah 2 giveaway yang mama balqis masuk dah sampai..

First giveaway from miela77 -CONTEST MIELA77 AKSI BABY BERCD'ING . Contest yang ni mama balqis dapat jd peserta bertuah (peserta pertama).
Dapat 2 item..
washing bag

dan special from miela77..
Tanda kenangan tulisannya: Pemenang Bertuah Contest aksi ber'CD'ing mielashoppe

sUKER SGT2..TQ..

Hadiah Giveaway yang kedua diterima semalam from Baby Snowdrop -Menang Lucky Draw Januari. Hadiahnye ring sling color ijau.. Balik semalam sempat posing ngn ring sling tu..

Tul ker camtu pakainye.. firstime nih..

Balqis sronok lak..teruja mcm mama jgk..
papa geleng kepala tengok telatah 2 beranak nih..


Canteekk colornye...

tq baby snowdrop..

Mama balqis tersenyum simpul jer.. hikhikhik.. terima kasih semua yea..
love it!!!

Selasa, 2 Februari 2010

Sape yang bertuah?

Sebenarnye nak update giveaway terkini yg mama balqis menang..

1) Smlm dah sampai hadiah hello kitty from ulat comel.. memg cute sgt.. tq.. nak wat entry nye tp pic xsempat snap smlm..

2) Smlm ronda2 blog..masuk blog baby snowdrop..wah terkejut mama balqis menang cabutan bulan januari.. best2 ,,.. Result Lucky Draw



Rabu, 13 Januari 2010

Alhamdulillah..mama balqis menang Giveaway..

Sekembali bercuti dari Sabtu - Selasa (sajer amik cuti...) semalam sempat bukak blog kesayangan skejap.. wah...ader kabar gumbira lah.. Dari blog Ulat Comel.




Photobucket
number 63!!!




ok, mari kita lihat siapa yang kena???

Photobucket

CONGRATULATIONS TO THE WINNER!!

yeay..yeay...

Mama balqis menang Hello Kitty Giveaway..

entry penuh sila klik SINI ye..
Sungguh menggembirakan.. Permulaan tahun baru.. moga2 dimurahkan rezeki.. Terima kasih kpd penganjur.. Ulat Comel.. moga dimurahkan rezeki.. lain kali wat contest or giveaway jgn luper jemput mama balqis yea.. X sabar nak jupe hello kitty nie..

Selasa, 17 November 2009

yes! yes! dapat giveaway...

Bestnye dapat giveaway dari baby snowdrop..
aritu entry yg lepas ader masuk giveaway nie..
x sangka terpilih jgk.. So, inilah giveaway yg bakal diterima..
tinkiu ya...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...