Rabu, 13 Januari 2010

Balqis @ 11 month (9/1/2010)

Lewat lg wat entry nie..

9/1/2010 yang lepas, balqis dah menginjak ke 11 bulan.. maksudnye tgl 1 bulan lg nak cukup 1 tahun.. Jom tgk aper perkembangan Balqis sekarang nie..

  • Pandai bye-bye dengan lebih cantekk - suker lenggang lenggok tgn nye bye bye
  • Pandai "give me 5" jugak
  • Mule panjat anak tangga dengan laju tp gayat bile nak turun tangga
  • Belum ader gigi..aiyaks.. - kalau dah ader gigi..harusla mama serammm...kene gigit lak
  • Lontaran vokal lebih baik...-makin kuat menjerit... aper2 yg ditegurnye semua dia sebut ahhhh...
  • Sebutan mamamama makin jelas...- kadang2 konpius gak..sebut mama ker mamam nk makan kan...
  • Makin kuat merenyeh..tersengeh2..-kalau papa yg wat lawak, memang kuat sengeh ler..papa lucu kot..
  • Rajin mengemas almari - yang nie pantang mama dia bukak almari baju...laju jer tgn kecik tu mencelah nak tarik baju dia..
  • Suker wat muker bucuk lebih2 lagi bile dia memang tgh bucuk (membuang air yg besar)
  • Buat mulut ikan makin bulat
  • Rajin Pok amai2..
  • Suker tekan2 decoder astro..bikin papa tension jer

rajinnye..



muker bucuk..


gigih naik tangga..


bergumbira..

emmm..aper lg ye.. nnti update lg..hehhehe





5 ulasan:

M O N I C A berkata...

hehehehe..comel..XD

ezan berkata...

happy 11 month old balqis.. wah lg sebulan je lagi nak 1 tahun... :)

comel sgt balqis buat muka busuk tu.. geram!

aqis090209 berkata...

thanks ezan.. memg geram pun tgk dia wat muker busuk tue.. siap ader bunyi2 busuk..

mamaaerish : berkata...

ala tomeinyer... :)

blm ader gigi yer?... org kata lmbt tmbh gigi cpt jln.... oooo pnt la mama dier sok kejar... hik3....;p

aqis090209 berkata...

dah pandai jln kang..harus slim la mama dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...