Jumaat, 5 Mac 2010

Cabutan bertuah (sempena hari lahir Asyraf)


Arini join cabutan bertuah sempena hari lahir Asyraf pd 8 mac nie..





Satu Autumnz organic Nursing Tea bernilai RM29.90


syarat mudah jer..

Jadi Follower blog
http://www.anaqiplace.blogspot.com/.

Letak banner Anaqi (mana mana satu dari dua banner tu) di blog anda ditempat saya senang nak tengok. Dan tinggalkan pesan di entry ini. Simple2 pun ok (eg "Saya dah join") dan tinggal url blog anda, supaya saya boleh gi jengah.
Jadi Fan Anaqi.com di Facebook, dan tinggal satu mesej di Discussion board di tajuk "Lucky Draw". (eg "Saya dah join").
Mudah kan. Cabutan akan dibuat pada hari Rabu 8 Mac, pada pukul 9 malam. Jadi, keputusan boleh diketahui pada hari Khamis 9 Mac.

Apa tunggu lagi, jom la join.
.

2 ulasan:

bukhairiah berkata...

huhuhu besday dia lewat sehari dr saya...hehhe

mama balqis berkata...

kalau camtu leh la celebrate samer..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...