Selasa, 24 November 2009

Aqis + drum

Seronok sangat tengok gelagat balqis dapat benda @ mainan baru..maklum la xpenah tgk b4..so dia sangat teruja (mama dia pun teruja jgk).. harap2 mainan kali nie lebih bertahan lebih lame.. yang mainan sebelum ni semuanye dah ader cacat cela.. pecah ader, patah pun ader.. yg totally jahanam pun ader.. aqis2.. papa ckp "aqis, aqis kan gegirl..main elok2 la...lembut2 skit...elok jer papa abis ckp, trus dia campak jer mainan dia..huhuhu..nak kata aper kan? baru pandai campak2 brg nih...


baru dapat peluk drum...

pok-pok-pok...



skejap jer dah tercampak drum tu...

balqis oh balqis...

1 ulasan:

Riena @ MamaAneesa berkata...

aqis dapat drum yer...best arr, alahai aneesa pun sama jer lebih kurang aqis...totally mainan dia semua hancusss berkecai...tak ada langsung sifat lemah lembut perempuan...huhuhu kanak2 zaman sekarang...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...